Obľúbené seriály (10)
Black Books (2000)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
pro mě osobně po simpsnech a black books nejlepší seriál. Samozřejmě jsou díly, které jsou slabší, ale tady slovo "slabší" má úplně jiný nádech, takže v porovnání s ostatními sitcomy jsou pořád nadprůměrné. A každopádně co z tohohle seriálu dělá tak výborný, nejsou jen skvělé gagy, dobrá dějová linka ale pro mě je to hlavně postava Barneyho, protože jeho humor se tak lehce vymyká a posouvá příběhy zase o kus dopředu...
Simpsonovci (1989)
Futurama (1999)
Bol raz jeden život (1987)
Česká soda (1993)
Káčerovo (1987)
Bylo nás pět (1994)
Inu, co dodat, seriálová klasika s jemným humorem, výbornými hereckými výkony, dávkou sentimentality. Každý z nás to viděl několikrát a až to budou zase dávat, pokud budem mít čas, kouknem se zas.