Recenzie (337)
Narnia: Dobrodružstvá lode Ranný pútnik (2010)
Mám ráda, když se cítím jako dítě, mám ráda, když mě příběh vtáhne do děje jako dítě. Letopisy Narnie mě chytly už u Lva, čarodějnice a skříně a drží mě stále....Pro mě poutavý příběh, hezká pohádka a Aslan ten je můj hrdina už od první chvíle....jako pro jiné Van Damme :)
Čertova nevesta (2011)
Jelikož jde o pohádku bývám vždy více shovívavá. Na pohádku jdu připravena jako malé dítě, chci se culit, zasmát, fandit dobru a přát zlé zlu. Jsem ráda, že se Troška vymanit z ječivosti pohádky Z pekla štěstí, kvůli které má u mě Troška pořád vroubek. Každopádně Čertova nevěsta mě dala co jsem chtěla - dětskou radost. Souhlasím s tím, že zde zřejmě nepůjde o kandidáta na pohádku století, ale rozhodně nejde o tvůrcův špatný vtip, za který by měl být kamenován. Vybrané interiéry a kostýmy byly nádherně, zvládnuto na jedničku. Velmi se mi líbila i Němcem ztvárněna postava pána pekel - ten kostým mu naprosto slušel. Malinký problém jsem měla s potrhlým čertíkem - po excelentní Blanarovičové, které nejen v Jasněnce vykouzlila čarodějnici naprosto geniálně, ale její ztvárnění čertíka v Princezně ze mlejna je téměř legendární. Ovšem jde o zvyk, takže jsem se snažila odpoutat od zajetého a pak už jsem měla opravdu jen pěkný zážitek z celého příběhu. PS: Faktem je, že královna, která by to přece jen "prubla" mě krapet tahala za uši.
Amélia z Montmartru (2001)
A jak už to tak bývá, u filmů jehož kolektivní šílenství nad genialitou mě děsí tak, že se dlouho předlouho přemlouvám, abych jej shlédla jsem opět nadšená, že jsem se nakonec teda překonala a Amélii si pustila. Je to vlastně plytký hloupoučký příběh, ale tak neuvěřitelně roztomilý, miloučký a zlaťoučký, že ho má člověk chuť vzít do náruče a celý umazlit.
Borgiovci (2006)
.
Číslo 23 (2007)
Nemíním se tady obhajovat, proč dávám takové hodnocení jako dávám. Fakterm zůstává, že je pro mě Carrey Pan herec, který z geniálních komických postaviček dovede naprosto lehounce vklouznout do postav s vážným tématem, byť je to cvok se svou lehce úchylnou posedlostí na číslo 23.
Ľúbi ma, neľúbi ma (2002)
Tady je naprosto trefně vykresleno, že šílenci bývají géniové. Mladá, krásná a talentovaná studentka výtvarného umění si vysní z náhodného setkání milostný vztah, jen to, že ten druhý necítí to samé je vlastně detajl. Silný příběh, perfektní konec.
Diagnóza smrti (1979)
Sakra dlouho jsem neměla ponětí o dalším "Kalašovi v akci", takže když se mi dostal do ruky, šup s ním hned do přehrávače....No už to není ono, příběh je sám o sobě slabý, ale Ruda je prostě Pan Herec, který snad zachrání vše, takže jsem vcelku spokojená.
Lekcie neslušného správania (2008)
Výborný herecký výkon od každičkého z herců, nádherný anglický venkov a suchý humor. Naprosto vražedná kombinace....když chcete příjemně strávit večer v imtimním šeru, se sklenkou vína ničím nerušeni jen příběhem, který vás zahřeje u srdíčka, je to naprosto výborná volba.
Poslední cesta (2009) (TV film)
Film který perfektním způsobem brnká na city diváka ... Krásně zahráno...Kavin Bacon vyzařoval auru důstojnosti a moudrosti. Možná až moc perfektní, ale přece se říká, že všude je něco dobře a něco špatně. Takže budu věřit, že i v Americké armádě se najdou lidé se srdci na pravém místě. Alespoň pro dnešek, alespoň pro tento film.
Americká kliatba (2005)
Tak jako dobré to bylo, hodně dobré, ale na 100% to u mě nemělo ty grády - a přitom mě někdy k vyděšení stačí málo. Tak kde je ta malinká potvůrka chybička? No každopádně to stálo za to a i bez těch 15% jde po dlouhé době o hodně dobrý horůrek.