Posledné recenzie (29)
Votrelec ³ (1992)
Trochu slabsie ako prve dva. Bohuzial. Ale stare velmi napinave a s typickou Fincherovskou pochmurnou atmosferou. 4* si ale urcite zasluzi
Štvanec IRA (2008)
Uz davno som nepotraboval k filmu titulky. Inak velmi pekne natocene a skvelo zahrane (Sturgess), perfektne vybudovana atmosfera.
Dogville (2003)
Nemam slov. Krasne spracovanie, vyborne zahrane. A ten koniec, TEN KONIEC. Speachless