Obľúbené filmy (10)
Apokalypsa (1979)
The Horror, The Horror,... Tento film si ma ziskal! Silne emotivny zazitok. Plavba napriec Vietnamom plna krutosti, teroru a zla. Vyborne herecke vykony Martina Sheena,Marlona Branda a menej znameho Sama Bottomsa. Postava Lanca je asi najlepsia v celej svetovej kinematografii. Cele to vo mne zanechalo prekrasne pocity... a potom som videl predlzenu verziu:) Neexistuje ine hodnotenie ako 10/10
Donnie Darko (2001)
Donnie Darko nepatry medzi najznamejsie filmy ale je o to lepsi. Vyborny Jake Gyllenhaal v jeho najlepsej role. "Oh I've got emotional problems too!"
Mariňák (2005)
Marinak ma neskutocne prekvapil. Cakal som iba dalsiu vojnovu dramu plnu srielania a smrti. Dockal som sa nezabudnutelneho zazitku. Je to velmi vtipna narazka na nezmyselnost vojny prinasajuca nieco co tu este nebolo. Mandes si iba potvrdil svoje reziserske kvality.
Strážcovia (2009)
Neuvertielne spracovanie skvelej predlohy. Watchmen niesu obycajni superhrdinovia. Vacsina prakticky nema nadprirodzene schopnosti. Je to hrstka ludi snaziaca sa spasit skazeny svet. Od pomsty k sebaobetovniu. Watchmen pozdvihli svoj zaner niekam vyssie!
Predvianočná nočná mora (1993)
Kult nad vsetky kulty. Jeck Skellingtonma krasnu dusu a to spracovanie..SKVOST
V ako vendeta (2005)
Alan Moore a jeho majstrovske dielo. Poburujuce, hlbave, inteligentne. God save the Queen!
Klub bitkárov (1999)
Schyzofrenia a brutalita veduca k dokonalemu koncu:)
Laurel Canyon (2002)
Film ktory je sice nenapadny ale je velmi prepracovany. Medziludske vztahy funguju dokonale a k tomu krasna Kate Beckinsale
Sedem (1995)
Psychoticka nahanacka medzi detektivmi a vrahom. Strhujuca jazda. Davno som nebol tak znechuteny v dobrom slova zmysle na konci filmu.
Crash (2004)
Asi najsilnejsi film aky som videl. Vyborne herecke vykony.