Recenzie (7)
Král Šamanů (2001) (seriál)
Kdysi můj nejoblíbenější seriál spolu se špionkami, běželo to pro mě v ideálním věku, abych snila o tom stát se šamanem. :-D
Drtivá porážka (2009) (relácia)
Podle mě je zase lepší britská hamsterovská verze a narozdíl od některých jiných jsem se jednoho rána zhrozila co to je k sakru za Johna a Johna. :D
Johnny English (2003)
Nejlepší James Bond všech dob!!!!
Johnny English sa vracia (2011)
Johnny English podruhé - o kapku chytřejší :D
Zóna IN 5Angels (2012) (relácia)
Dětská verze Top Star magazínu, či Rad ptáka Loskutáka? opravdu nevím, co si o tom myslet....
Je třeba zabít Bona (2011)
Skvělej film o bratrech McCormicích a jejich snaze stát se nejlepší kapelou na světě, úžasná hudba, zábava od začáku do konce a hlavně nepřekonatelný tanec Bena Barnese! :D
Noc oživených mŕtvol 3D (2006)
už hned na začátku kamarád prohlásil: " pokud jsou béčkový horory, tak tohle je céčkovej"... pravda, ale taky z tama je geniální hláška: "když mrtví chodí, musíme zavolat policii" :D