Recenzie (358)
Neriadená strela (2010)
Jeden z filmů roku v mých očích. Bill Nighy je zkrátka dokonalý a role mu padla jako ušitá na míru, Emily Blunt je především nesmírně půvabná, ale dokázala i pobavit a Rupert Grint ukazuje, kdo je nejlepším hercem z trojice Harry - Ron - Hermiona. Ideální stopáž, skvělý (a svižný) scénář a vynikající humor. Oddechová komedie pro všechny 8+.(90%)
Dospeláci (2010)
Pohodový film, který mohl být snad o pár minut kratší. (65%)
Čarodejnice (1998) (seriál)
Ta ústřední trojka má sex-appeal a ten seriál je neskutečně hloupý, ale v nějaké 5. - 7. třídě ZŠ byla po návratu ze školy zkrátka každodenní rutina si to zapnout a koukat. A neskutečně mě to bavilo! Když to teď občas chytnu, jen nevěřícně kroutím hlavu a s úsměvem na tváři vzpomínám. Zkrátka a jednoduše nostalgie vítězí. Btw: Ačkoliv nebyla asi nejhezčí, mě se nejvíc líbila Piper :-D . (75%)
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Je to o 100 minut delší, než to být mělo. Po vizuální stránce skvělé, je to však dost utahané. Pro mě, po příběhové stránce, nejnudnější díl celé série a to jsem obrovským fanouškem Harryho Pottera (a ta předloha se dost povedla). Těším se na další díl, protože cítím, že tam už bude to dobré. (60%)
Druhá šanca (2005)
Na box nechodím, protože mi stačí tyhle filmy aby mě vyburcovali k fandění. Navíc s jistotou, že fandím tomu klaďasovi. Snímek mě neskutečně bavil a způsob, kterým skončil mě potěšil o to víc. Neskutečně silný příběh, o muži, který bojoval pro mléko. (88%)
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Někde na hraně tří a čtyř hvězdiček. Mám rád Britské komedie i Britský humor. Mám rád tu nadsázku a ty scény plné krve. Strašně se mi líbily parodie na akční klenoty, ale bylo to strašně utahané. Sneslo by to klidně 90-ti minutovou stopáž a mohlo to být mnohem zábavnější a svěžejší. Takhle jen slušný nadprůměr v žánru akční (parodující) komedie. (70%)
Všetko, čo ste kedy chceli vedieť o sexe, ale báli ste sa opýtať (1972)
Některé povídky mě nebavily takřka vůbec, u jiných jsem se za břicho popadal. Woody umí i líp. (75%)
Stroj času (2002)
Nejlepší byla ta 2. evoluční větev lidí, fakt mě to dostávalo. Vlastně jsem to bral víc jako komedii, než jako cokoliv jiného a královsky jsem se pobavil. Vizuálně takřka dokonalé, v úvodu jsem byl překvapen tou vypiplaností a poté to pomalu zabředalo do lehce přihlouplé podívané, u které se člověk smál a kroutil hlavou.(60%)
Noc v Roxbury (1998)
Vzhledem k náladě, ve které jsem to sledoval nemohu jinak. Zábavná podívaná, krásně předvídatelná a neskutečně zábavná. U tohoto snímku nemohu hodnotit filmové kvality, ale hodnotím jen to, jak moc mě to pobavilo. A to víc než dost. Skvělé. Víc takových blbostí. (80%)
Život Briana (1979)
Těsně na hraně mezi čtyřmi a pěti. Úžasný ""epos"", který nenechává nit suchou na žádném dogmatu a pořádně si rýpne, i když je veskrze mnohem "pobožnější" , než dnešní pojetí víry. (85%)