Obľúbené seriály (10)
Stranger Things (2016)
Hra o trůny (2011)
Simpsonovci (1989)
Jednoznačne najlepší seriál aký kedy človek mohol vymyslieť. Matt Groening vymyslel podarené postavy, ktoré človeka stále rozosmejú. V každej časti nová aj opakovaná Homerova hláška, no stále sa na tom rehoceme. je to fakt klasika, ktorá si na 100% zaslúži prvé miesto !!! Dúfam, že seriál bude pokračovať ďalších 20 rokokv :)) !!!
Teória veľkého tresku (2007)
Dexter (2006)
Walking Dead (2010)
Priatelia (1994)
Dva a pol chlapa (2003)
Futurama (1999)
Bratstvo neohrozených (2001)
Vojnu podľa mňa zatiaľ nikto nedokázal sprostredkovať do desiatich hodín tak, ako táto parta. Môžeme vidieť fakt kruté osudy nejakých vojakov, vidíme ako ich vojna načisto zmenila.Skutočné výpovede vojakov na začiatku každej časti sú strašne dobré. Dá sa povedať že je to aj náučný seriál, ktorý nám hovorí vojnu už nikdy ! Poklona pre tých , ktorý dokázali prežiť Bastogne. A tie koncentráky, dúfam že sa mi nikdy nenaskytne taký pohľad ako tým vojakom !!!