Posledné recenzie (33)
Pianista (2002)
Keď som videl ten to film tak si v duchu povedal a zamyslel sa aký malí krutí život ľudia vo vojnovom období. :-(
Ajťáci (2006) (seriál)
Hmm tak tento serial je sama sranda :D veľmi sa mi páči. :-)
Kuriér 3 (2008)
Kuriér 3 sa mi pači zo všetkych troch častí najviac tato časť ma dosť prekvapila je Good. :-)