Recenzie (125)
Resident Evil (2002)
Tento film mám v oblíbených, ale další pokračování celé série je pro mě naprosto srdeční záležitost :-)) (bojim-bojim)
Půlnoční pomsta (2001)
Když pomstu, tak se vším všudy - proč troškařit. Fakt zajímavý. Po dlouhé době jsem narazil na něco neotřelého.
The Adventures of Pluto Nash (2002)
Bláznivá komedie, kde se opět vyřádil Eddie Murphy.
Moja super ex (2006)
Zajímavý pokus, jak udělat ze supemana ženskou. Docela sranda :-)))
Jezdci Apokalypsy (2009)
Tohle je docela hustý.
Dannyho dvanástka (2004)
Snaha vyrovnat se prvnímu filmu nebo jej dokonce předejít se moc nepovedla, přesto je to pořád skvělá podívaná.
Dannyho jedenástka (2001)
Vtip, akce, zápletka, herecké obsazení, režije - skvělý koktejl pro filmového fanouška.
Bláznivá škôlka (2003)
Komedie s dobrým námětem, ale Eddie Murphy už není co býval :)
Dvojníci (1984)
Komedie, při níž jsem se od srdce zasmál. Rozdílné charaktery obou dvojic nabízí velké množství komických situací při jejich záměnách. Současně s typickým stylem obou představitelů je to skvělá podívaná.
Zákon príťažlivosti (2004)
Docela svižná komedie, která se mi líbila.