Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Krok za krokom (1991)
Taká normálna rodinka (1971)
Simpsonovci (1989)
Priatelia (1994)
Káčerovo (1987)
Nezvestní (2004)
Videl jsem jen prvni dve sezony, pak uz ze serialu byla patrna snaha tvurcu natahnout dej do nekonecna. Nehodnotim pribeh jako takovy, spis jeho originalitu a velmi kvalitni filmarinu, o cemz myslim svedci i to, ze i presto, v jakou slataninu se to postupne obratilo (podle toho co jsem zaslechl), si serial vytvorit a udrzet takove mnozstvi fanousku. Mela to byt zabava a z toho, co jsem videl, to rozhodne byla.
Včielka Maja (1975)
Bol raz jeden život (1987)
Ajťáci (2006)
Ovládací panel