Recenzie (369)
Charlie a továreň na čokoládu (2005)
Vacsiu hlupost s hodnotenim nad 80% som este nevidel.
Muži, čo čumia na kozy (2009)
Tri krat som sa zasmial, co nesplna moje kriteria o komedii.
Indiana Jones a Chrám skazy (1984)
Pre mna o dost slabsia cast ako prva. Miestami to bolo dost nudne.
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Dnes uz kultovy film a prvy diel skvelej serie s vynikajucim Fordom.
Potomkovia ľudí (2006)
Vyborny film s velmi silnou myslienkou.
Priepasť (1989)
Pre mna velke sklamanie, 2* + 1* za efekty, kedze ide o 21 rokov stary film.
Twilight sága: Nov (2009)
Ani druhy diel nevystupuje z priemernosti.
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Vyborna akcna komedia s hviezdnym obsadenim.Velmi dobre som sa bavil.
Jazero smrti (2008)
Nechutny krvak
Hlídač č. 47 (2008)
Priemerna drama s nadpriemernou hudbou a skvelym Rodenom.