Recenzie (597)
JCVD (2008)
Svým způsobem jedinečný snímek, takových moc nevidíte, Vam Damme dokazuje, že je dobrý herec, režie je hravá, ale steně mi obsahově tento snímek připadá velice hubený.
Terminator Salvation (2009)
Právě jsem se vrátil z půlnoční předpreméry a musím říci, že McG příjemně překvapil, tak zaprvé obsazení je dobré, Moon je nádherná,Arnoldův výstup vydařený, efekty na jedničku, jenže ... prostě to není taková bomba jako 2ka nebo 3ka, je jasné, že kdyby byla změněna režie mohlo to dopadnout lépe (nebo hůře) nicméně Arnieho výstup byl opravdu skvělý a určitě v tom měl prsty McG, za to bych dal mojí oblíbenou lampičku, Sam Worthington je budoucí největší hvězda HollyWoodu, je to na něm prostě vidět, mo uvidíme v Avataru..Velice jsem přemýšlel zda si Salvation zasluhuje plné hodnocení..ehm ... ne. Po druhém shlédnutí musím být střílivější - za 3.
Final Fantasy VII: Advent Children (2005)
100x lepší než jsem čekal, velkolepé a po technické stránce velmi vyspělé.
Muž v ohni (2004)
Před týdnem jsem viděl 96 hodin a byl jsem uchvácen, po několika doporučeních jsem se tedy vydal k režiséru Tonymu Scottovi, aby mě provedl další kapitolou fimů o zrůdnostech, které se dějí v našem zkaženém světě. A opět jsem byl uchvácen, tady se Tonda opravdu předvedl, film je velice silný, opravdu velice silný, po všech stránkách, tady není co dodávat, pokud máte silný žaludek, bude to pro Vás silný zážitek. ______ Po hodně letech druhé shlédnutí. Frenetický střih, šílená kamera a prostý, funkční děj. Pětihvězda to ale není.
96 hodín (2008)
Jeden z nejlepších akčních filmů co jsem kdy viděl.
Star Trek (2009)
Naprostej mazec!!!! 100% a teď proč. Celý můj život jsem byl magor do SW, myslel jsem si, že epizodu 3 nic nepředčí. Mejlka.. J.J.Abrams je génius, ale to není nic nového pod sluncem. Skvělý záporák Eric Bana dává hodnejm pěkně po tlamě, ale teď ty totální plusy, takže herecké obsazení - 100%, Kamera - 100%, sakra prostě všechno, totální bomba!
X-Men: Wolverine (2009)
Deadpool +, Gambit -.
Peříčko (1997) (relácia)
U této talk show jsem zažil svůj první orgasmus! :D
Križovatka smrti (1998)
Bude to znít strašně divně, ale Tucker by za tento výkon měl dostat Oscara. V životě mě žádná filmová postava, kromě Bruna, nedokázala tolikrát rozesmát (téměř pokaždé co se objeví). Akční scény mají grády, hudba je vynikající a celkově film působí tak svěže. že je možné se na něj dívat téměř pořád. Miluju Rush Hour a má právoplatné místo v mé osobní top 10.
Áno, šéfe! (2009) (relácia)
Naprosto skvělý pořad se skvělým Zdeňkem Pohlreichem.