Recenzie (446)
Wonka (2023)
Ta muzikálová část byla tak strašně otravná... Docela jsem se těšila, že to bude normální trochu dobrodružný film a né tohle ukňourané představení....
Podpaľačka (2022)
Žhářku jsem (v tomhle případě asi naštěstí) nečetla. I přesto jsem popravdě trochu zklamaná, nicméně jako kulisa k nějaké domácí práci je to v pohodě. Nemyslím si ale, že se na to někdy budu dívat znovu.
Asterix a Obelix: Ríša stredu (2023)
Hrozná blbina, ačkoli části s bitkama jsou pořád na stejně kvalitní úrovni, jako vždy. Znova se už teda ale určitě nepodívám.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
To je fakt jen kravina, která má všem ukázat, jaký je Kazmič megafrajer... Každý, kdo vyhodil prachy za lístek do kina se buď snažil vyhrát prachy nebo absolutně neví, jak má vypadat film.
Expendables 4 (2023)
Jako už tradičně byly akční scény na dost vysoké úrovni, ale to je asi bohužel všechno. Chápu, že Expendables ve finále stojí hlavně na akci, ale trocha slušného děje by určitě nic nezkazila.
Čas (2021)
No... Nápad to byl poměrně zajímavý, stačilo by to trošku rozvinout a zdramatizovat. Bylo to všechno zbytečně urychlené a nedotáhlé, mohl to být opravdu suprový film. Ale potěšilo mě tu pár známých tváří a film relativně pěkně odsýpal, klidně bych se třeba u žehlení podívala znovu.
Psia jazda (2023)
Je to taková hodně jednoduchá komedie, ale zároveň je to i celkem pěkné a roztomilé.
Veľryba (2022)
K*revsky nepříjemný film... Aronofsky prostě tyhle věci umí. A i Fraser poměrně velkou dávkou svého umu přispěl k tomu, aby tohle byl až děsivý doják.
Návrat z doby ľadovej (2006)
Celkem mě děsí představa, že takhle se svět nakonec ubere. Nebudeme možná bojovat o poslední kapku vody na zemi, ale o poslední mozkové buňky. 😅
Prasiatko Peppa (2004) (seriál)
Kdybych se nemusela dívat, kvůli neteři, nikdy bych to dobrovolně nepustila. Naštěstí u toho můžu pít a tak piju, takže sledovat bandu tupých prasat je jakž takž snesitelné.