Recenzie (34)
Vodičák (1988)
Veľmi dobrá komédia, nasmial som sa teda poriadne. A k tomu ešte krásna Heather Graham.
Strelený piatok (2003)
Po dlhom odkladaní som si konečne pozrel tento film, ktorý bol jednoducho výborný. Obidve hlavné predstaviteľky predviedli skvelý výkon. Jednoznačne za 5*
Tri dni k slobode (2010)
po dlhej dobe vynikajúci krimi thriller, napínavý od začiatku do konca.
Fotri sú lotri (2010)
trochu slabšie ako predošlé dva diely, ale stále to bola sranda.
Megamozog (2010)
tak toto mi nesadlo, nudil som sa už od začiatku a to sa mi pri animákoch už dosť dlho nestalo.
Ja, zloduch! (2010)
tak toto bolo veľmi pekné. Vtipné, milé a dojemné, hlavne malá Joey King :-)
Prvý alebo druhý (2010)
Trochu nechápem tie nízke hodnotenia. Mne sa film páčil. Reese bola nádherná ako vždy, Rudd a Wilson boli tiež dobrý. Film je vtipný a celkovo z neho srší príjemná atmosféra.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Veľmi pekná rozprávka, v niektorých scénach som mal dojem, že sledujem Avatara :-)
Pugwallovo leto (1989) (seriál)
V detstve to bol môj najobľúbenejší seriál. Úvodná pieseň bola výborná a tiež aj ďalšie od Pugwallovej skupiny Orange Organics. Tento seriál vysielala STV so slovenským dabingom z košického štúdia. Pugwalla daboval Igor Timko, dnes člen hudobnej skupiny No Name.
Cesta do stredu Zeme (2008)
V 3D to musí byť pecka. Videl som to klasicky 2D, ale celkom sa mi to páčilo. Anita Briem je kráska :-)