Recenzie (1 009)
Sex a Lucia (2001)
Áno, presne ten typ filmu, ktorý si pozriem aj 10 krat, hlcem každučkú scénu ako "tenkrát poprvé", dojmem sa, plačem, teším sa...Je to film na ktorý neviem a ani nechcem zabudnúť...
Kameňák (2003)
Absolútne fiasko - ťažkopádne, suché, nezmyselné.
Poklad na Striebornom jazere (1962)
Kultová "Máyovka" kt. viem odrecitovať aj odzadu, nostalgicky pripomínajúca moje detské megalomanské túžby vydať sa za Vinnetouva či Old Shatterhanda:)
Ženích na úteku (1999)
Pred týmto filmom radšej Divák na úteku!!
Scary Movie 3 (2003)
Skutočne blbá zábava, nedá sa však nesmiať. Pár scén je skutočne dobre stráviteľných, zostatok typicky scary movie štýl...Rozhodne obstojnejšie ako 2jka.
Moulin Rouge (2001)
Moulin Rouge je jedným z najsladších muzikálov, aké som kedy vzhliadla..ťažko prekonateľný, bravúrne spracovaný.
Mulholland Drive (2001)
...a takto to dopadne, keď mozog funguje inak ako má...
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Šikovne natočená oddychovka s chytrými úvodnými titulkami a elegantným DiCapriovským hereckým výkonom. Film nemá jediné hluché miesto a i napriek stopáži prúdi sviežo, celkovo všestranne vyvážený.
Všetko, čo ste kedy chceli vedieť o sexe, ale báli ste sa opýtať (1972)
Áno presne toto som chcela vedieť o sexe...len som sa bála opýtať...:)