Obľúbené filmy (7)
Amélia z Montmartru (2001)
Krstný otec (1972)
Horký mesiac (1992)
Geniálna trpkokontroverzná psycholahôdka!
Spalovač mrtvol (1968)
Annie Hall (1977)
Sex a Lucia (2001)
Áno, presne ten typ filmu, ktorý si pozriem aj 10 krat, hlcem každučkú scénu ako "tenkrát poprvé", dojmem sa, plačem, teším sa...Je to film na ktorý neviem a ani nechcem zabudnúť...