Recenzie (1 061)
127 hodín (2010)
Tenle film je vážně parádní, jo samota a strach fakt dokáže divy.
Univerzálny vojak (1992)
Dal bych i čtyři ale vandáma nemusím.
Záhada Blair Witch (1999)
Neuvěřitelná slátanina o třech co nemaj ani na kompas, atmosféra hrozná. Horory nemusím a tohle to jen potvrzuje. Amatérský zbůsob tomu jen napovídá.
Spartakus: Bohovia arény (2011) (seriál)
no jo zase paráda
Plný kapsy šutrů (2007) (divadelný záznam)
viděl jsem to z manželkou v divadle v mladé boleslavi a dodneška to na mě zanechává dojem
Fuck Me (2000)
jo kdybych to měl hodn otit jako péčko tak asi víc
O 28 dní... (2002)
Sračka která si říká že napodobuje knihu jo ale ne tu kterou znám já
Neľútostný pomstiteľ (2010)
Docela slušná akce, ale něco jí přece schází, je to celé neučesané.
Zelený sršeň (2011)
Příjemné překvapení, akce, dobrý hlášky, a neustále krásná Cameron.
Gran Torino (2008)
Ty za.ranej italeskej holiči jak já se sakra nasmál a částečně i naplakal. Tohle má štávu, hloubku, a styl jakej dokáže předvést jedině C.E.