Posledné recenzie (67)
Matrix Resurrections (2021)
Nevim jestli Wachovskimu odoperovali i mozek kdyz z nej delali Lanu, ale tohle bylo teda hodne velky zklamani.
Robin Hood (2018)
Zatím snad nejdementnější iterace Robina Úda. Zábava pro zcela bezmyšlenkovité sledování.
Miláčik (2012)
Můj rozmilý Patkinson si to u mě zabil, už když se prvně objevil v Soumraku současné mladé generace, takže s mým názorem na něj nemusí každý souhlasit, nicméně ten kluk by měl svou uměleckou kariéru zasvětit dabování animovanejch filmů nebo možná úplně změnit styl a dát se na malování. Slyšel jsem, že třeba taková žlutá krásně rozjasní pokoj. No k filmu samotnému. Film o plebejském obšoustovi, který ke štěstí přišel, respektive se prošukal na vrchol.