Recenzie (10)
Batman (1989)
Výborný film
Dobrodruhovia z veľkomesta (1991)
Perfektný film
Na zdravie - Diane's Perfect Date (1983) (epizóda)
Výborný diel o nedorozumení a rande naslepo.
Na zdravie - Pick a Con... Any Con (1983) (epizóda)
Kvalitný diel o partičke pokeru.
Ženatý so záväzkami (1987) (seriál)
Po porovnaní pilotnej epizódy, čeký dabing vs. originál, určite neodporúčam český dabing a zostávam pri originálnej verzii. Zmenené a tým "zabité" viaceré vtipné situácie. Chváliť ho môže asi iba niekto, kto neporovnal s originálom. Seriál zatiaľ super, hodnotenie budem dopĺňať k jednotlivým epizódam.
Na zdravie - The Spy Who Came in for a Cold One (1982) (epizóda)
Zatiaľ asi najlepšia časť, plný počet.
Dollhouse Murders (1992) (TV film)
Tazko sa zhanal tento film ale nakoniec sme ho s manzelkou nasli. Dlho mi o nom hovorila ze ho videla v detstve.
Tanec s vlkmi (1990)
Tak toto je veľký film. Jeden z najlepších
Tommy Boy (1995)
Kvalitná komédia veľmi vtipná.
Skrytá identita (2006)
Bolo to naozaj nudné.