Recenzie (4 486)
Křtiny (1981)
Miloš Kopecký na záletech. Šíleně prvoplánovitě zamotané, ale celkem vtipné.
Ten svetr si nesvlíkej (1980)
Viděno minul týden na Nově. Sice jsem na to původně vůbec nechtěl koukat a nemyslel si, že mě to bude bavit, ale vydržel jsem až do konce a bylo to celkem povedený a vtipný.
No Escape (1953)
Podezřelý z vraždy se snaží utéct ze San Francisca. Standardní průměrný noir.
Buchty a klobásy (2016)
Geniální film, který sice vypadá jako nevinná animovaná pohádka pro děti, ale vzápětí nás vyvede z omylu a jsme uvrženi do nekonečného víru nejrůznějších prasáren. Pecka.
Spievaj (2016)
Zábavná muzikálová pohádka, kde se kloubí hodně pěveckých čísel s vtipnými scénkami a skvělou animací.
The Miami Story (1954)
Pětice vysoce postavených mužů se ve spolupráci s policejním komisařem rozhodne rozbít zločineckou organizaci, která ovládá Miami. Natočeno polodokumentárně s vysvětlujícím voiceoverem a zbytečným úvodem, kde nám nějaký "government official" říká o co půjde. Jinak je to takový klasický průměr. Docela svižný přímočarý noir bez nějakých výrazných momentů.
No Orchids for Miss Blandish (1948)
Předlohu Jamese Hadley Chase jsem bohužel nečetl, ale 9 jeho jiných knih ano, takže předpokládám, že jde o podobně kvalitní záležitost. Britská adaptace tohoto románu sice nebyla úplně špatná, ale čekal jsem od toho něco trochu jiného, temnějšího, napínavějšího.
Zlodeji bicyklov (1948)
Jiné italské snímky z této doby, co jsem zatím viděl, mě moc nebavily. Tohle ale bylo velmi povedené.
Černá výprava (1973)
Přímočarý thriller s Robertem Duvallem v roli bankovního lupiče, co se mstí zločinecké organizaci za smrt svého bratra.
Francúzska spojka (1971)
Docela dobré krimi. Nejvíc mě tam zaujala asi dramatická honička s vlakem.