Recenzie (4 490)
No Orchids for Miss Blandish (1948)
Předlohu Jamese Hadley Chase jsem bohužel nečetl, ale 9 jeho jiných knih ano, takže předpokládám, že jde o podobně kvalitní záležitost. Britská adaptace tohoto románu sice nebyla úplně špatná, ale čekal jsem od toho něco trochu jiného, temnějšího, napínavějšího.
Zlodeji bicyklov (1948)
Jiné italské snímky z této doby, co jsem zatím viděl, mě moc nebavily. Tohle ale bylo velmi povedené.
Černá výprava (1973)
Přímočarý thriller s Robertem Duvallem v roli bankovního lupiče, co se mstí zločinecké organizaci za smrt svého bratra.
Francúzska spojka (1971)
Docela dobré krimi. Nejvíc mě tam zaujala asi dramatická honička s vlakem.
Všemu navzdory (1984)
Remake geniálního noiru Pryč od minulosti se moc nevydařil. Až na ty mayské rozvaliny to byly celkem nezajímavé dvě hodiny s neslaným a nemastným koncem.
Iron Fist (2017) (seriál)
Iron Fist je sice trochu slabší než ostatní seriály, ale i když není strhující jako Daredevil, tak pořád baví a dokáže zaujmout.
We Were Strangers (1949)
Příběh o skupině revolucionářů, která se v roce 1933 snažila osvobodit Kubu od nadvlády diktátora. Dějově to nebylo úplně špatné, závěrečná přestřelka na konci taky super, ale nezískal jsem si žádný vztah k postavám.
Temná voda (2001)
Remake starého noiru The Reckless Moment (nebo spíš adaptace stejné předlohy). Obě dvě verze jsou takový standardní průměr.
I'll Cry Tomorrow (1955)
Susan Hayward je skvělá coby pěvecká hvězda, která se snaží vzepřít despotické matce, a po smrti snoubence se propadá až na dno lahve, ale jinak mě ten film spíš nudil.
Mladí Titáni: Jidášova smlouva (2017)
Teen Titans se sice můžou zdát jako trošku nudný tým, ale tento film rozhodně nebyl. Šlo se tu poměrně do hloubky, co se některých postav týče a Damian Wayne nebyl tak otravný jako jindy. Zajímavé na konci bylo i animované cameo Kevina Smithe.