Posledné recenzie (122)
Jídlo dělá člověka: Experiment s dvojčaty (2024) (seriál)
Jestli tohle presvedci par Americanu, aby nezrali tolik masa a prumysloveho jidla, tak asi super. Prumerna zapadni populace zere masa nezdrave moc, o tom zadna. Ale jinak je to opravdu veganska agitka par excellence. Kazdy vystupujici je uz predem zaujaty vuci zivocisne strave a probiha vcelku ukazkovy cherry picking. Tohle je reklamni sdeleni a ne nezavisly experiment.
Kľúč svätého Petra (2023) (TV film)
V prumernosti ceskych vanocnich pohadek za posledni dve desetileti je tahle nadprumerna, davam tedy 3*. Ve objektivnim hodnoceni by to byly 2*. Vykony nic moc, produkce taky zadna hitparada, ale pribeh byl vcelku vyvazeny zajimavou akci, ale bez zbytecneho prekombinovani. Zvladli jsme shlednout az do konce, coz uz je samo o sobe vyjimecne.
Manifest (2018) (seriál)
Zajimavy namet, obcas to z pocatku i vykouklo v pribehu. Ze zacatku tam bylo par momentu k zamysleni, ale ty brzo prevalcovaly naprosto nesnesitelne zkoprnele hereceke vykony a prazdne dialogy. S kazdou novou postavou se utrpeni jeste zhorsovalo. Druha serie uz je spis cista komedie, ktera jede se setrvacnosti. Nechapu toto vysoke hodnoceni, kvalitativne je tento serial na urovni Ordinace v ruzove zahrade.