Posledné recenzie (6)
Šťastné a krvavé (2023)
Príjemný rodinný horor ktorý pobavil hlavne mladšiu časť fanúšikovskej obce. Strachu tam veľa nebolo, a humor na úrovni detí základných škôl, čo mne úplne vyhovovalo. Hlavne scény s ohňom boli dobre natočené...-Vildopyroman
Sám doma 3 (1997)
Sám doma je môj obľúbený vianočný film, ale táto trojka má veľmi sklamala. Tomuto filmu som dal odpad preto, lebo tam výrazne chýbala charizma M. Culkina a nudil ma.
Hellboy: Kráľovná krvi (2019)
Hellboy je mi veľmi sympatický, lebo obaja máme radi oheň. Je to môj obľúbený film a žiaden iný hellboya neprekoná. Veľmi sa mi páčil, film je dobré urobený, s drsnými scénami a kvalitne natočenou akciou. Ten kto dal odpad, tak by som ho najradšej podpálil...10/10.