Recenzie (24)
Klub bitkárov (1999)
Přilož pušku k mé hlavě a obarvi stěny mým mozkem.
Faunov labyrint (2006)
Jediné 2* dávám za scénu s Pojídačem dětí a nechápu tak vysoké hodnocení.
Stiahni ma do pekla (2009)
Raimiho hororový návrat ve velkém stylu.
Stalker (1979)
Možná to budu muset vidět znovu, abych pochopil.
Diskjockey (1981)
První, zhruba čtyři minuty tohoto kraťasu docela ušly. Ovšem potom už to byla neskutečná nuda plná nesmyslných obrázků.
Nakonec zemře (2010) (amatérsky film)
Něco kolem druhé hodiny ráno, sluchátka na uších a málem jsem měl bláto na hřišti.
Chcete být milionářem? (2000) (relácia)
Dřív jsem to žral, ale jen když to ještě uváděl Čech, s ostatními moderátory už šla zábava na nulu.
Súmrak mŕtvych (2004)
Dokonalá parodie na všechny zombie horory plná skvělých vtipných scén po britsku. A Nick Frost, to je prostě řízek.
Temné lesy (2003)
Dokonale temná atmosféra, hlavné díky tomu, že se většina filmu odehrává ve tmě, nenechá člověka zavřít oko. Jen ten konec se zdá natočený narychlo.
Vlákna (1984) (TV film)
Hodně mrazivý film, který nám ukazuje ničivé důsledky možné jaderné války.