Recenzie (71)
About Love (2005)
Vynikající první povídka, třetí taky hodně zajímavá, jen ta druhá celkovej dojem dost snižuje.
Americký zločin (2007)
Po V pasti a Juno další ukázka ohromného herectví v podání Ellen Page. Ostatní, především C. Keener a představitel malého Johnnyho, ji solidně doplňují. Stále neůžu pochopit, že nikdo z přihlížejících se nepokusil s tím nic udělat.
Autá (2006)
Sakra,jak to ty Pixaráci dělaj, že všechny jejich dílka jsou naprosto dokonalý?
Benny a Joon (1993)
Skvělý soundtrack, především ale k dokonalosti se přibližující komický Depp
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Ach ty americký slaďákový konce. Jinak příjemná a místy hodně vtipná komedie.
Bosé nohy v parku (1967)
Škoda slabšího konce. Mohlo být o hvězdičku více. Téměř po celou dobu jsem se výborně bavil a usmíval.
Cesty slávy (1957)
Konečně jednou taky krátkej Kubrick. A hned stál za to. I když film moh bejt, ještě kratší o poslední minuty. Poslední scéna mi osobně kazí celkovej dojem.
Čarodejov učeň (2010)
Vím, že to je typická hollywoodská slátina se stokrát omletou zápletkou (musí se najít vyvolenej jedinec, kterej nevěří žvástům budoucího mentora, ten si ho získá dovednostmi a povahou →v půlce děje nebo později ztratí hl. hrdina víru v sebe sama a na konci zachrání svět. Jo a, nesmím zapomenout na atraktivní hrdinku, jíž okouzlí). Všechno je tu do puntíku splněno, ale navzdory všemu jsem se velmi dobře pobavil (a hlavně i nasmál). Dobrá volba, pokud je nálada na něco lehčího.
Dáma vo vode (2006)
Nejvtipnější Shyamalanův film, ale bohužel i jeho film s nejpředvídatelnějším koncem.
Danny Raketa (2001)
Film jsem viděl až po Trestný lavici, která z něj dost čerpala, ale stejně je Mean machine tak o 1,5* slabší. Výborně zahrál Danny Dyer