Recenzie (104)
Poslední lovci (2010)
Výprava a zpracování povedené, scénář úsměvný - chvílema trapný....
Crash (2004)
Bez vsech sladkych recicek prava tvar USA v dnesni dobe...
Hotel Rwanda (2004)
po dlouhe dobe jsem mel cest shlednout snimek, ktery by s cistym svedomim si zaslouzil daleko vice nez 5 hvezdicek...
Armáda temnôt (1992)
jedna hvezdicka pouze za povedene komicke kousky v prvni polovine filmu, jinak nevim jestli to byl umysl nebo se to opravdu nepovedlo...
Twilight sága: Nov (2009)
Možná by bylo zajímavější, kdyby ve filmu bylo více prostoru věnováno vlkodlakům a jejich příběhu, byla by to vítaná osvěžující změna. Oproti věčně zdeptanému a vybledlému edwardovi se rovina příběhu posunula trošku jinam.... Kéž by něteré pasáže nebyly tak zjevně čitelné, určitě by to taky na celkovém dojmu přidalo...
Siedma pečať (1957)
Filozoofický podtext tohoto díla je silný a nepopiratelný. Dobová atmosféra ponurá a krutá. Avšak těžce jsem se musel přemlouvat, abych tento snímek dokoukal až do konce.... S veškerou úctou k Ingmaru Bergmanovi dávám pouhé 3 hvězdičky.
Chladná pomsta (2002)
Arnie si možná drží výraz akčního hrdiny, ale ty tvrďácké výkony už pokulhávají...
2012 (2009)
Oko divákovo spokojeno převelice!
Občan Havel (2007)
" Bůh stvořil Zemi za 7 dní, a po vás pane prezidente nikdo nechce, aby jste ho překonal " :)
Evolúcia (2001)
až na ty modré opice bez nosu v závěru, docela pohodovka :)