Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
M.A.S.H. (1972)
Dodám jediné, vím proč byl poslední díl tohoto seriálu jedna nejsledovanějších televizních událostí historie. Je to prostě bomba.
Bratstvo neohrozených (2001)
Spartakus (2010)
Hra o trůny (2011)
Mám za sebou všech deset dílů a nemám slov. Fantasy není můj šálek kávy a nikdy nebyl, ale kdyby byly všechny fantasy jako Hra o trůny, tak ten svůj postoj přehodnotím. Jelikož jsem od seriálu nic nečekal a spíš jsem se bál šíleností, tak jsem naprosto unešen vyzrálostí postav a dějovými zvraty. Jednoduše řečeno HBO se opět seriálově vytáhlo a k tomu není co dodat.
Profesionáli (1977)
Jako malý kluk jsem si nehrál na nikoho jiného než na borce z CI5, je to prostě srdeční záležitost.
Willy Fog na ceste okolo sveta (1981)
Srdeční záležitost!!! I po těch letech, se na to hrozně rád podívám.