Recenzie (1 047)
Halloween: Predvečer Sviatku Všetkých svätých (1978)
Naprosto geniální...
Halloween: Vzkriesenie (2002)
Proboha proč musel Michael vstávat z mrtvých...
Halloween: H20 (1998)
Určitě jeden z nejlepších slasherů, jaký byl v devdesátých letech natočen...
Halloween 5 (1989)
Už zbytečné pokračování, u kterého, stejně jakou v Friday 13th: New Blood, nápad s telepatií naprosto nefunguje...
Halloween III (1982)
Po shlédnutí geniálních prvních dvou dílů a hodně slušného Halloweenu H20, jsem takovou kokotinu opravdu nečekal... A kde je kurva Michael Myers...
Halloween II (1981)
Jedno z mála pokračování, které je skoro stejně skvělé jako geniální první díl...
Halloween (2007)
Hnusné, špinavé, krvavé... Ale hlavně bez atmosféry a nudné...
Texaský masaker motorovu pílou: Počiatok (2006)
Pro fanoušky Leatherface a milovníky motorových pil hodina a půl naprostého utrpení... Zcela nudné, bez nápadu, nesympatičtí herci... A to jsem si blázen myslel, že po Next Generation nic horšího přijít nemůže... Jo, to byla chyba...
Dracula 3000 (2004) (TV film)
Hodně dlouho jsem uvažoval jestli dám Draculovi 3000 pět bodíků nebo odpad... Pak jsem si hodil mincí a padl odpad...
Pekelník III - Peklo na Zemi (1992)
Kromě Pinheada hodně slabí Cenobiti...