Recenzie (1 047)
Shoot 'Em Up (2007)
Od dneška začnu jíst více mrkve...
Armáda démonů: Matka slz (2007)
Co já se načekal na třetí matku... Kvalit Suspirie nebo Inferna to samozřejmě nedosahuje, ale i přesto čekání stálo za to...
Inferno (1980)
Jeden z nejlepších hororů všech dob...
Suspiria (1977)
Výborný film o první matce... Vizuální stránka je skvělá, atmosféra taktéž a hudba??? Jeden z nejlepších soundtracků, jaký jsem kdy slyšel a že jsem jich slyšel...
Upír v Brooklyne (1995)
Film moc nefunguje ani jako horor ani jako komedie... Prostředí New Yorku je docela dobré, hudba, stejně jako triky, ucházející a Eddie Murphy mi jako upír překvapivě sednul... Ale i tak jeden z nejslabších Cravenových snímků...
Nočná mora v Elm Street (1984)
V šesti letech mě na Noční můru nechtěla uvaděčka samotného pustit do kina... Škoda...
Poslední dům nalevo (1972)
Hodně drsná podívaná...
Mláďatá (1979)
I po letech mi film vyvolává mrazení v zádech... Asi nejlepší Cronenbergův film...
Útek z New Yorku (1981)
Asi si nechám na břicho vytetovat hada...
Osvietenie (1980)
I když, nebo možná protože, se Kubrick nedrží přesně Kingovy předlohy, vznikl skvělý horor s naprosto úžasným Jackem Nicholsonem...