Posledné recenzie (6)
Duna: Časť druhá (2024)
Pred príchodom do kina som mal veľmi vysoké očakávania. Musím našťastie povedať, že po skončení filmu som nebol sklamaný. Film si 5 hviezdičiek zaslúži.
Oppenheimer (2023)
Film sa Nolanovi celkom podaril. Keď som sa dozvedel o tomto filme prvý krát, mal som veľké očakávania. Väčšina z nich sa naozaj naplnila - bol to pekný zážitok, realistické okno do sveta vedy a kus zaujímavej histórie v jednom. Test Trinity bol z kinematografického hľadiska spracovaný fantasticky a väčšina filmu a zápletiek bola skvelá. Avšak na konci filmu som bol aj trochu sklamaný. Prílišná "americkosť", prepletanie rôznych nezáživných scén z administratívno-súdneho prostredia, aj relatívne pomalých a nudných záverečných 50 minút filmu znamená, že 5 hviezdičiek filmu proste dať nemôžem. Je to pre mňa trochu sklamanie, keďže mal film naozaj veľký potenciál. Každopádne sa jedná o pekný kúsok ktorý patrí medzi top filmy roka.
Flash (2023)
Naozaj som tomuto Flashovi chcel dať tie 4 hviezdičky, ale kombinácia pomerne intenzívnych klišé a absurdne, ale naozaj absurdne, dokonca až fantasticky nepochopiteľne nechutne zlým CGI mi neumožňuje ísť vyššie ako 2 hviezdičky (aj to z milosti). Kvalita efektov sa postupom času znížila zhruba na úroveň pôvodnej hry Doom z roku 1993. Musím ale povedať, že SuperMan-Cage na konci filmu ma naozaj prekvapil a to dokonca z viacerých dôvodov. Mimo toho, že ju pravdepodobne programovali opice, ma šokuje... no proste... SuperMan-Cage? To ako fakt?