Recenzie (438)
Ma-tel-ko (1973) (relácia)
Matelko a teta Darinka, s ktorou prebrázdil takmer celé Slovensko, boli silná dvojka a že vymývali mozgy?? a čo vtedy nevymývalo?? Aj keď treba uznať, že diel o pohraničníkoch, ktorí strážia pokojní spánok malých škôlkarov pred imperialistami, bol fakt dosť silná káva.
Agatha Christie's Poirot - Detektív Poirot: Tmavý Cyprus (2003) (epizóda)
Hercule opäť nesklamal, teta z Nového Zélandu, lososová a krabia nátierka, obe rovnako odporné, nečakaný záver, tak toto ja môžem kedykoľvek
Agatha Christie's Poirot (1989) (seriál)
seriál nedosahuje úroveň novších a dlhších TV filmov, pár krát som dokonca vraha odhalila skôr ako Poirot /pri TV filmoch sa mi to nepodarilo nikdy/, Poirot klasicky srší sebavedomím, kapitán Hastings sa zmôže akurát na citové vzplanutie k hlavnej podozrivej a dobrý inšpektor Japp vždy neomylne vedie vyšetrovanie nesprávnym smerom a ešte chcem vyzdvihnúť slov. dabing Jána Kožucha
Elán je Elán (2008) (relácia)
Nápad na túto show vraj ležal na zemi a Rozboril ho len zdvihol a zrealizoval, no to sa tam v tom prachu mohol váľať ďalej, za niektorých spevákov by som možno jednu hviezdičku dala ale za Vilove "moderovanie" jednoducho nemôžem a samozrejme asi každému bolo jasné že o žiadne hlavné postavy v muzikály nejde, celé to bolo nejak zbytočné
Slovensko má talent (2008) (relácia)
grgajúci chlapec a sklamané detičky, ktoré mali naplniť nenaplnené nereálne ambície svojich rodičov??to snáď nie!! a celé to zaklincovala moderátorská dvojica, žiaľ bez talentu a mám obavy že po finálovej desiatke už mesiac po skončení ani ten povestný pes neštekne
Nevesta pre milionára (2006) (relácia)
najskôr víťazka cudne klopila zrak a tvárila sa ako stelesnenie nevinnosti, potom keď si ju Honzík vyvolil za nastávajúcu šepkala mu do ucha že je to ako sen a teraz si nepraje akúkoľvek prezentáciu svojej osoby s touto show, no to tam sprostá nemala loziť, teraz veľmi dlho bude Honzíkova nevesta, hmmm a neviem čo bol doteraz najväčší odpad: Nevesta, Mojsejovci alebo BigBrother ???
Chcete mě? (1992) (relácia)
pri sledovaní Zdenka Srstku a jeho, citujem: "je to taková hodná fenečka, má ráda deti a jiné pejsky, nepere se a múže být i v byte", tak potom mám chuť tú mojú pažravú, tučnú a lenivú sučku vyhodiť a zobrať si tú z útulku ale aby som nekrivdila aj pani Marta to robí veľmi dobre a je vidieť že na opustených zvieratách jej záleží
Inkognito (2003) (relácia)
najlepšia bola Majda a doberanie s Kramárom a Kronerom a samozrejme jej "zdravotníctvo", ku koncu to už išlo dole vodou
Modré z neba (2008) (relácia)
Súhlas s andersonom a len môj malý dodatok, je to nechutné emocionálne porno s odporne slizkým Rozborilom. A dúfam, že nikto neverí, že tu ide o plnenie snov (iba ak o sledovanosti, ak by nebola, tak sny končia).
Telecvoking (1996) (relácia)
Na osvieženie pamäti: pred Telecvokingom bolo výborné Apropo s povestnou vodkou za správami a po Telecvokingu slabý čajíček O tri štart, ktorý ako sa zdá ukončil spoločnú televíznu kariéru N + S a Tlučkovú vrhol do najstupídnejších projektov aké sa momentálne vysielajú. Ale aby som len nekritizovala, niektoré scénky ako Veľký Mufti alebo Princezná s červenou hviezdou, Radičove počasie a podaktoré reklamy, boli celkom dobré.