Recenzie (170)
Sin City - mesto hriechu (2005)
"Nevim jak tebe, ale mě to baví":D
Čierna labuť (2010)
Příběh prakticky žádný a přechody mezi snem a realitou debilní.*SPOILER* No a je hezký, že závěr je negativní, ale působí strašně uměle*SPOILER*
Šťastní sebevrazi (2006) (TV film)
Po Tchýně a uzený jsem se těšil na další nedělní film na ČT1 a tohle bylo docela drsný probuzení
Beyblade (2001) (seriál)
Za mého dětství to bylo číslo 1, možná lepší než samotní pokémoni:)
Pějme píseň dohola (1990)
Po zkrácení na 15-30 minut by to byl průměr:)
Zúriaci býk (1980)
Něco tomu chybělo
Život Davida Galea (2003)
Hodně dobrý film s výborným rozuzlením a Spaycem
3:10 vlak do Yumy (2007)
*spoiler*Hodně dobrý film se skvělými herci, jenom ten závěr je neskutečně debilní. Správně Russel Crowe říká: "abych mohl šéfovat téhle bandě musím být ten největší hajzl pod sluncem" a skutečně se tak chová (i když Balea se synem zachrání, je to vlastně jenom takový vedlejší efekt zachránění sebe sama) a potom tam dají tenhle závěr, kdy se z něj stane dobrodinec, který se snaží i pod rizikem vlastní smrti, aby bezvýznamný farmář působil jako hrdina před synáčkem. A ke konci největší blbost - vleze si do vlaku, který ho odveze na smrt....
Něžný barbar (1989)
70%
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
geniální:D