Recenzie (170)
Forrest Gump (1994)
Na první shlédnutí dokonalý film, na druhé už celkem nuda
Gangy New Yorku (2002)
Lewis je dobrý, peníze jsou v tom taky vidět, ale je to neskutečně utahané a bez jakéhokoliv náznaku příběhu. Doporučil bych zkrácení tak na hodinu možná hodinu a půl.
Šerifovia (1998)
"Budou tam hořící vrtulníky a přes ně budou skákat hořící motorky....." Asi se mi moc nelíbí "čistokrevný" akční filmy jako třeba hard boiled nebo skála, kde úplně všechno vybuchuje a hoří (třeba lékárnička) a hraje si na strašně vážný se "skutečným" poselstvím. To už radši 300, kde tvůrci ví, že to žádnou myšlenku nemá.
Zmätok v duši (2009)
Já snad začnu poslouchat country
Vôňa ženy (1992)
Zdá se mi jako by tenhle film viděl Eastwood před Gran Torinem:) A Pacino je dokonalý
Miss Potter (2006)
Zkrátit na 45 minut a dám možná i 5*
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Hodně přeceňovaný film a obávám se, že důvod proč je v žebříčku výš je závěr, který potěší každou romantickou duši....
Kráčajúca skala (2004)
Nemůžu si pomoct, ale mě se tohle děsně líbí. Podobně jako v 300 jde jenom o vyvražďování a svůj účel to splňuje na 100%
Likvidátor (1996)
Vcelku dobré a v porovnání se skálou supercool film
Stolen (2009)
Skvělé, ale chyběl mi jakoby účel nebo smysl filmu.