Recenzie (170)
Osvietenie (1980)
Největší výhoda, ale i slabina Nicholsona je ta, že je to magor:D a bohužel tak i vypadá. V knížce velice dobře popsaná změna z úplně normálního člověka na magora zde bohužel skoro není. Navíc finále a některé části byly bohužel proti knize trochu pozměněny, asi z důvodu velké technické a finanční náročnosti.
Asterix a Olympijské hry (2008)
Za Schumachera
Hlásateľ správ: Príbeh Rona Burgundyho (2004)
Spolu s Vybíjenou nejlepší bláznivá komedie všech dob:D
Invictus (2009)
Úplně normální sportovní drama, sice s Freemanem, ale přesto to není na plný počet.
Blízke stretnutie tretieho druhu (1977)
Dobrý film, nebýt poslední půlhodiny
Absolútna moc (1997)
Sice horší, ale pořád dost dobrý předchůdce Million dolar baby a Gran torino s hlavním hrdinou s občas až pohádkovými schopnostmi (Jestli se přes zabezpečení domu dostane jenom 5 lidí na světě, tak bych do něj nelez 3* za sebou. Nahradit řidiče prezidentova nejlepšího kamaráda je sice "nejdrsnější" způsob, ale radši bych si domluvil schůzku.)
Prísľuby z Východu (2007)
Sice podařený film, ale už jsem viděl i dost lepších.
Kopačky (2008)
Něco dobrý, něco strašný, ale tak strašně debilní závěr nebyl snad ani ve Smlouvě s ďáblem
História násilia (2005)
Námět dobrý, ale zpracování (hlavně akční scény ke konci) mi celkem zkazilo dojem
Čata (1986)
realistický film....