Recenzie (561)
Káva a cigarety (2003)
Zvláštní snímek. Některé scény jsou slabší, ale ty co stojí za to, vše krásně vykompenzují.. no a mě vyšly 4* :) bravoo..
Občiansky preukaz (2010)
Podle mě skvělý český film, který brilantne zachytil danou dobu. Bezmoc obyčejných lidí, strach kluků z vojny, nemožní soudruzi, přátelé, co si podráží nohy. Film na mě udělal dojem a opravdu mile překvapil.
Na budúci rok v rovnakom čase (1978)
Skvělý příběh o životě a o tom, že nevěra hned nemusí znamenat nespojenost a není jen o sexu... Kdo by dokázal těmhle dvěma vyčítat, že se každý rok setkávají....(?)
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Bezvadný a originální seriál!... Nevím co napsat víc, jen asi tolik, že Jim Parsons je pro mě teď jeden z největších hrdinů :P..
Tron: Dedičstvo (2010)
Jsem ráda, že jsem na tenhle film nevyrazila do kina, jak jsem měla nejprve v plánu - byla bych totiž zklamaná.. Příběh jako takový mě opravdu zaujal a skvělé grafické zpracování se mi také líbilo, ale bohužel jsem čekala mnohem větší pecku. A ani výjimečná hudba to nezachrání...
Všetko, čo ste kedy chceli vedieť o sexe, ale báli ste sa opýtať (1972)
Tenhle snímek způsobil, že jsem se bezmezně zamilovala do Woodyho a jeho filmů.. Nepopírám, že jsem nejdřív byla lehce zmatená a (víc než lehce) překvapená, ale to mi nebránilo v tom, abych se skvěle bavila.. Tenhle počin mě zkrátka dostal, ať se už vám zdá(m) sebepodivnější :)
Život Briana (1979)
Docela si dovedu představit, jak byl tento snímek přijat (nebo spíše nepřijat) v době vzniku – tedy v roce 1979. Naštěstí pro mě, filmového fandu anglického humoru, nejsou již témata spojená s Ježíšem nedotknutelná, a proto si s čistým svědomím můžu dopřát masáž své bránice. Film je od začátku až do konce našlapaný skvělým humorem a vtipnými scénami, které mě spolu s nesmrtelnými gagy dostávaly do kolen. A když už si člověk myslí, že ho nemůže nic překvapit, objeví se z čista jasna vesmírná raketa s jednookými, zelenými mimozemšťany. Klobouk pak musím smeknout před hlavními herci, kteří ve filmu bravurně ztvárnili hned několik rolí – obzvlášť se mi pak líbila Brianova matka. Tento snímek si zkrátka nebere servítky naprosto s ničím. Utahuje si ze všeho, co bylo spojené s životem Krista a karikuje slavné historické osobnosti a autority. Děj běží svižně, od začátku graduje a vrchol v podobě geniálního zpěvu na kříži je tou nelepší tečkou za dech beroucím tyátrem. Melodie mi zní ještě teď v uších…
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Uběhlo 15 let od vzniku prvního dílu, ale tyhle hračky jsou pořád stejně nablýskané jako na začátku. Stačí je jen trošku oprášit a nechat se unášet nostalgií a jejich dalším dobrodružstvím... Tenhle Příběh je nejkouzelnější věc, která kdy mezi animáky vznikla.. a je neuvěřitelné jak si stále dokáže udržet vysokou laťku...
Toy Story 2 (1999)
Hračky ani ve druhém díle skvělého příběhu neztrácí nic na svém kouzlu a genialitě. Tenhle animák je podle mě legendární :)
Toy Story - Boj hračiek (1995)
Příběh o Woodym a jeho novém kamarádovi Buzzovi se nesmazatelně vryl do mojeho "filmového života"... Ani nevím, kolikrát jsem jako malá film viděla, ale z fleku bych se na něj podívala znovu. Příběh je úžasný stejně jako všechny postavičky.. kdyby to šlo, dám tomuhle filmu hvězdiček třeba 10 :)