Recenzie (27)
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Film jsem viděl v kině ve 3D(chvílemi pěkné). Je příšerně dlouhý. Kéž by mohl být natočen jako Hra o trůny(jen pro dospělé).
Zlomené mesto (2013)
Film jsem viděl v tv, neusnul jsem, znovu vidět nemusím.
10 000 pred Kristom (2008)
Tahle pohádka nic pro mne. Vše podřízeno tomu, aby se udržela přístupnost pro děti. A mamuti v tom horku?
Horký mesiac (1992)
Polanski prostě umí. Pro mne by mohl být svižnější, proto jen čtyři hvězdičky.
Bobule (2008)
Pohodový film na jedno shlédnutí. Český film nemá scénáristy, kteří by to pořádně rozjeli.
Dostaňte agenta Smarta! (2008)
Peníze vložené do filmu jsou vidět, ale tvůrci se mohli více odvázat. Původní Smart byl zábavnější.
Hviezdna brána: Archa pravdy (2008)
Film jsou dva díly seriálu v jednom. Je v tom vidět víc peněz na realizaci, ale jinak samé klišé, nic překvapivého.
Dům pro dva (1987)
Film jsem viděl po letech znovu a překvapivě mě zaujal. Je o něčem a uvěřitelný.
Casshern: První samuraj nového věku (2004)
Velká barevná nuda. Filmu by prospěla devadesáti minutová stopáž.
Dotyk Medúzy (1978)
Výborné herecké výkony. Režijně dobře zvládnuto. Trikově odpovídá své době, ale dnes tím film nejvíc trpí.