Recenzie (18)
Sedem (1995)
Moje srdcovka a můj top ten 1.......Atmosféra dialogy temnota.....a ten konec......Fincher v největší formě.... Děkuji
Votrelec ³ (1992)
Jiné než předchozí díly.... Ale stejně skvělé..
Votrelec 2 (1986)
Akčnější rozsáhlejší ale stále dokonalé......James Cameron si Vetřelce natočil po svém a výsledek je jeden z nejlepších akčních sci-fi hororů všech dob... Děkuji
Votrelec (1979)
Přesně jako řekl JASM..... Působivější hotrorové monstrum neexistuje.... Dokonalost
The Last of Us - V časech nouze (2023) (epizóda)
Nechápu co tady pořád vsichni slintaj a petkujou jak dementi.....Postavy se chovaj jako idioti o nakažených ani nemluvím a každej blbeček tady má orgasmus z úplně normálniho seriálu kterej je jako x dalších.....Ve hře je nakaženej na každým rohu a tady???Hlavně ze v celém konceptu musí být dil o buzerantech a v jednom o tom jak jsou mlady lesby cool......S tim hnusnym ksichtem hlavní herečky se ani nedivím že o sobě mele totální sračku že je bezpohlavní.......Otřes a ke hře to má hodně daleko....
Yellowstone (2018) (seriál)
Úžasná krajina, statek a nahlédnutí do života rančerů a kovboju.Chlapskej seriál kterej se s ničím ani s nikým nesere....Skvělej Costner dokonale tvrdej Hauser a totálně dokonalá a sexy Kelly Reilly.
Saw: Hra o prežitie (2004)
Skvělý scénář herci a závěrečné rozuzlení?Dokonalost.....
Predátor 2 (1990)
Důstojné pokračování kultovní jedničky
Niekto klope na dvere (2023)
Příjemná konverzačka se skvělým Bautistou.....jen ty buzny a adoptivní vietnamku si mohli odpustit....
Midsommar (2019)
Vizuální i herecký koncert..... Ari Aster je ďábel......a výraz Jacka Reynora při nástupu na trip?Dokonalost....