Posledné recenzie (5)
Sandman (2022) (seriál)
Za mě druhý nejlepší seriál, který Netflix v roce 2022 přivedl na svět. Od pěkných vizuálu, přes dobrou adaptaci komiksové předlohy, tak k hereckému výkonů Toma. Byl jsem mile překvapen, že se mi netflix trefil tak do noty a já se od seriálu nemohl odtrhnout, děj mě nenechal spát a já to musel shlédnout najednou. Seriál jsem viděl už 2x a rozhodně si ho ještě zopakuji před druhou sérii. Jediné z čeho jsem trochu zklamaný jsem z Lucifera v podání Gwendoline, ikdyž Gwendy mám rád, do role Lucifera se mi žena prostě nehodí, ale to je můj osobní postoj. Těším se na druhou sérii a snad pujde ve stejnem kvalitním duchu jako v první serii a těším se na střet sandmana a lucifera.
U tebe nebo u mě? (2023)
3/10 I přes prvotní nadšení z hereckého obsazení, tak mezi hlavní dvojicí to prostě nefunguje, film plný klišé a nevtipných vtipů, který postráda jakýkoliv prvek nějaké chemie. Z hereckých výkonu to působí, že je to totalně nebaví a film postrádá jakýkoliv zápal a ve stínu nudi je z filmu místo hodinu a čtvrt zábavy je film, který se nesmírně táhne a pocitově se natáhne na 3 hodiny.
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
4,5/10 Jak nám Marvel dokazuje celou 4 fázi chybí jím ten drive z let minulých, příběhově nezajímavý film, který se moc táhne. Jsem rád, že jsem na tento film nešel do kina. Rozhodně není z filmu z 4 fáze ten nejhorší, ale už bych ho vidět znovu nemusel. Iron heart je za mě velké zklamáním a je zcela zbytečná v celém filmu. Dva pozitivní momenty je království namora a jeho příběh a pocta zesnulému Chadwickovi. Utahaný děj, odfláknutý finálový boj. Film jsem si moc neužil a místy se doopravdy nudil. Malé bezvyznamné plus za dojemnou chvilku na konci s malým prckem, kde kdyby ktomu dalu dali tu píseň rihanny, dostal by ten moment byl ještě efektivnější.