Recenzie (362)
Legendy zítřka - Beebo the God of War (2017) (epizóda)
9/10
King Kong (1933)
Z nějakého důvodu mám zafixováno v mozku: černobílé filmy=nudné filmy ale tady tohle mě hodně bavilo jelikož tenhle film i na to že je 91 let starý tak až tak tolik nezestárnul.7/10
Agáta Jaromíra Soukupa (2022) (relácia)
Opravdicky Soukupovy i Agátě věřím že je to skutečné a že se mají rádi ale tenhle pořad je buď extrémní bizár nebo extrémní nuda.0/10
Titans - Donna Troyová (2018) (epizóda)
8/10
Titans - Ústav (2018) (epizóda)
9/10
Titans - Jason Todd (2018) (epizóda)
8/10
Flash - Don't Run (2017) (epizóda)
8/10
Supergirl - Reign (2017) (epizóda)
Ten konec naprosto geniální, Reign mi extrémě evokuje Zooma.7/10
Black Lightning - Zmrtvýchvstání (2018) (epizóda)
4/10
Legendy zítřka - Crisis on Earth-X, Part 4 (2017) (epizóda)
Smrt určité postavy skvěle udělaná,akce ne tak užasná ale pořád skvělá ale Olicity to zkazilo(BTW už Barry a Iris to kazili ale dva páry najednou byli moc ale aspon to využili k návrátu Johna).8/10 P.S.:Extrémě mě pobavila ta narážka na Supermana 2.