Recenzie (2 156)
Izba 1408 (2007)
Půlhodinový rozjezd a hodinový pobyt v záhadném pokoji. Dá se očekávat, že hlavní aktér nepřežije?
Mammon - Série 1 (2014) (séria)
Seversky mrazivá atmosféra se roztekla dovětkem na jakémsi slunném ostrově. Překombinované.
Rozprávkar (2014)
Nuda podle Nesvadbové.
Legenda 17 (2013)
Poprvé v životě jsem fandil sborné. Zjednodušený scénář se dá omluvit legendickým zpracováním, ale v závěru film působí (asi nechtěně) trochu jako parodie (sledování utkání s Kanaďany v nemocnici, ve vězení, maskérská práce u herců, kteří představují kanadské hokejisty...). Motivace přečíst si nějaký životopis o Charlamovovi.
Semestr (2016) (seriál)
Jednoduchý nápad - 6 měsíců - 6 dílů - věrně odráží komunikaci (bohužel) r. 2016. PS: Video z Berlína ve 3. díle bylo inspirující pro další návštěvu :-)
Dívka světových parametrů (1979) (TV film)
I když příběh nepůsobí věrohodně, tak pobavil. Škoda, že ústřední dvojici nehráli herci cca o 10 let mladší.
Labyrint - Série 2 (2017) (séria)
"Museli jsme trochu improvizovat." Jedna z posledních vět "mysteriozního" seriálu :-) Až doplní KOMEDIÁLNÍHO, zvýším hodnocení :-)
Labyrint - Epizoda 7 (2017) (epizóda)
Ve chvíli, kdy trojice herců markýruje rytířskou oddanost před ostatky Václava III., jsem se upřímně zasmál. Takže buď plný počet, nebo odpad. Jinak to nevidim :-)
Síť na bludičku (1983) (TV film)
Zajímavě rozvedený detektivní příběh. A excelující "holka na zabití".