Posledné recenzie (126)
Bullet Train (2022)
Bizarní postavy + akce + Japonsko + ujetá typologie postav podle dětské pohádky + skvělý casting = 127 minut zábavy.
Zátopek (2021)
Za mne promarněná šance natočit silný film. Skvělý materiál v podobě života dvou vyjímečných sportovců, výtečně připravený Neužil, skvělá Issová... a výsledek téměř nula. Ty tři hvězdičky jsou za výkony hlavních protagonistů a technické zpracování, víc raději nehodnotit... škoda.
Last Christmas (2019)
Tak tohle jsem nečekal. Je to milé, oddechové a ke konci fakt krásné.