Obľúbené seriály (8)
Dexter (2006)
Už jako puberťák jsem si vystřihoval články, četl různé publikace, sledoval dokumenty o sériových či masových vrazích. Chování Dextera mi je navíc sociálně blízké, nicméně od konce čtvrté řady to šlo s mým hrdinou z kopce. A škoda nevyužité silné linky s Hannah v sedmé sérii.
Reacher (2022)
Jako intelektuál a příležitostný filosof jsem byl tímto dílem vpravdě zhnusen, ale jako alkoholik a příležitostný hulič jsem se neskonale bavil. Z toho hovada v hlavní roli šel vážně strach (Tom Cruise se údajně po shlédnutí seriálu vykastroval).
Chainsaw Man (2022)
Japonský masakr motorovou pilou. Vlhký sen všech dřevorubců a sériových vrahů. A navíc, což je pro tenhle žánr neobvyklé, jsem nezaznamenal žádnou otravnou postavu. Masterpice.
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006)
Jako hrdý sociopat odpustím tvůrcům ne úplně zvládnutou první sérii z níž se ale poučili a v té druhé nám nabídli takovou emocionální a akční jízdu s filosofickým a religionistickým přesahem (v rámci anime, nikoliv seriozní vědy), která mě dojala a dostala. Z přísně logického závěru jsem šťastný nebyl.
The Punisher (2017)
Jeden z nejlepších seriálů všech dob. Vadily mi zde ale ženské hrdinky. V lesbickém pornu také nechcete vidět penisy.
Česká soda (1993)
V dávných dobách, kdy ještě české televizi nešéfoval eurohujer Petr Dvořák a moderátoři se snažili jen moderovat a nikoliv vychovávat vznikl filmový klenot, který dodnes nepřestává udivovat svým otevřeně nekorektním obsahem, R.I.P. .