Recenzie (406)
Sex Drive (2008)
pan kobliha byl k nakousnutí a k podělání se smíchy :D
Iron Man (2008)
na plné hodnocení mi tam něco chybělo, každopádně, je to skvěle odvedená práce
Farm House (2008)
slabota... ale tomu dědulovi pěkně svítily oči :D
Yes Man (2008)
to je snad první komedie s jimem carreym, u které jsem se od srdce zasmál...
96 hodín (2008)
prostě parádička, akční film, jak má být...
Loď duchov (2002)
kupodivu, mně se to líbilo :)
Telo na telo (2002)
to si snad ze mě děláte legraci... nechápu, co bylo na tom filmu špatně, ale byl strašně nudný a vlastně brekeke byl celej hroznej, i přes to hvězdné obsazení... ale hlavně, akční scény byly nudné a to je to nejhorší, co může akční snímek potkat...
Blesk (2008)
bolt je k sežrání :D
Mys hrôzy (1991)
no, de niro je skvělej, ale film je moc dlouhý...
Šťastie na dosah (2006)
po filmu jsem si do googlu jen tak zadal jméno chris gardner a hned u mě film získal další hvězdičku...