Recenzie (406)
Noc v múzeu 2 (2009)
být tak o 7 let mladší, tak jsem z toho filmu udělanej, lepší než jednička
Štvrté proroctvo (2009)
po dlouhé době relativně kvalitní film s nicolasem cagem. chvílemi to bylo opravdu peklo, prostě pravej popkorn. ale teda těch posledních 20 vteřin si mohli odpustit :)
Hank a Mike (2008)
hodně hořké, moc jsem se nenasmál
Pád do ticha (2003)
nevím mno, spíš takový hooodně dlouhý dokument z čété dvojky...
Lola beží o život (1998)
naprosto úžasné filmařské nápady v tomto filmu mě dostaly do kolen. a kamera je také skvělá!
Piatok trinásteho (2009)
lekačky, spousta krve, prsa, mačety, sekyrky, prsa, blonďáci, hokejové náčíní, prsa,...
Autopsy (2008)
poměrně vydařené béčko, bát se nebudete, ale bavit se budete :)
Ružový panter 2 (2009)
místy hodně vynucené, ale celkově milé
Jízda smrti (2007)
neuvěřitelné překvapení! nic jsem od toho nečekal a musím uznat, že jsem se dost zmýlil. tento film mne cyhtil za vlasy a nepustil, je velmi oroginální (i když nějaké to klíše tam je no :D) a napínavý. sympatičtí herci, nemůžu se ubranit nešetření superlativů... NAPROSTÁ BOMBA
Krvavý Valentín (2009)
skutečně, tak debilní horor jsem už dlouho neviděl, v 3d kině to může být zajíamvé, ale na dvd to byl jeden z nejhorších hororových (no hororových... :D) zážitků, co jsem měl tu čest zažít... skutečně opruz!!!