Recenzie (13)
Živí a mrtví (2007)
**** za myšlenku, ale jinak za zpracování bych dal max **.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
strašná sra*ka stejně jako naše ordinace v růžové zahradě a jiné trapné telenovely/ nekonečné seriály. Neuvěřitelné že se na to někteří lidé dokáží dívat nebo dokonce těšit. Jestli tohle sleduje milion lidí v ČR, tak to je úroveň národa :-(
Krvavý tábor (1982)
Mám rád tento typ filmů, ale zde se kouzlo filmů 80. let nekonalo :-(. Herecké výkony připomínají počítačovou hru z dob dávno minulých a hudba to jen dokresluje.
Blood and Bone (2009)
takové dobré oddechové béčko. Děj je o ničem ,ale za ty bojové akce bych dal 4*.
Hviezdny prach (2007)
very good!super příbeh a herci..prostě super pohádka.
Apokalypsa - Druhá svetová vojna (2009) (seriál)
EXCELENTNÍ dokument! Pro mě jeden z nejlepších dokumentů o 2. světové válce mapující ji chronologicky, přehledně a hlavně velice poutavě. Takové dokumenty by se měly pouštět dětem v dějepise a né je to učit nazpamět. Určitě by si z toho odnesly víc.
Kick-Ass (2010)
BOMBA..některé pasáže mi trochu připomínají "drsnou" korejskou kinematografii. Samozřejmě to má své mouchy,ale nic ení dokonalé a mě se tato komedie MOC LÍBILA. PS: Dlouho se nezbavím té chytlavé melodie, když ZABÍJEČKA "krájí" padouchy. LALALÁ LÁLALALÁ LALALÁ ...........LALALÁ LÁLALALÁ LALALÁ ...........LALALÁ LÁLALALÁ LALALÁ ...........LALALÁ LÁLALALÁ LALALÁ ...........LALALÁ LÁLALALÁ LALALÁ ...........LALALÁ LÁLALALÁ LALALÁ ...........LALALÁ LÁLALALÁ LALALÁ ...........
Deník mrtvých (2007)
NUDA,NUDA,NUDA...to se opravdu moc nepovedlo.
The Stoning of Soraya M. (2008)
Opravdu velmi silný filmový prožitek. Ještě nikdy se mi u žádného filmu neudělalo tak zle, jako u tohoto.
Mazaný Filip (2003)
Jedna * za zajímavé zpracování. Musím uznat, že některé scény se mi líbily. Celkově mi však film přišel dost mimo mísu, čert aby se v něm vyznal...aspoň já to tak vidím. Vůbec mě nechytl a v půlce jsem to vzdal.