Posledné recenzie (22)
Zom100: Co chceš stihnout, než tě sejme zombie (2023)
Ale jo, na to, na to že nejsem cílovka japonské kinematografie, film byl nakonec super. Buď to bylo proto, že jsem se trochu ztotožnila s hlavním hrdinou, a nebo pro bláznivost filmu, prostě dávám 4* a film doporučuji všem, co se chtějí zasmát.
Slzotvůrce (2024)
Pěkné a koukatelné, tedy, jak už bylo zmíněno v jiném komentáři, pokud máte rádi Stmívání. Fakt jsem čekala, kde tam vyskočí nějaký upír :D Dostala jsem od filmu přesně to, co jsem očekávala, romantiku, emoce, trochu napětí a pěkný soundtrack :)
Zombie 2 (2020) (TV film)
Co u mě dvojka ztratila má příběhu, tak získala u písniček - ty mi přišly lepší, než v prvním dílu. Vlci na mě moc nezapůsobili, ikdyž to jejich vytí bylo vtipný a zpívat i tancovat uměj. A proměna Ed, tak to byla paráda.