Recenzie (75)
Milý John (2010)
Musím je dát...
Pán Nikto (2009)
WOW! Jeden z nejlepších filmů poslední doby. Tohle mě opravdu nadchlo.
Mládí v hajzlu (2009)
Tohle se opravdu nepovedlo.
Prísľuby z Východu (2007)
Tak 75% u mě:-). Přišlo mi to takový zvláštní a zajímavý celý.
Sex v meste (2008)
Jsem naprosto nedotčená seriálem. Od filmu jsem nečekala vůbec nic a spíš jsem se bála toho, co mě čeká. Překvapení pak bylo veliké. Nakonec se mi to líbilo moc a jsem zvědavá, co mě čeká v druhém díle.
Karate Tiger IV. - Kráľ kickboxerov (1990)
Tohle je nějaká parodie, že jo? :-)
Slečna zamilovaná (2009)
A mě se to prostě hrozně líbilo!
Single Man (2009)
Filmy s touhle atmosférou miluju! Jedním slovem dokonalé.
Valentín (2010)
Mě se to líbilo a to fakt hodně. Docela váhám jestli nedat hvězdiček dokonce pět:-). Tyhle rozkouskovaný romantický filmy, kde zcela náhodně všechno souvisí se vším, kouzelná hudba, momenty, spoustu kytek... Někdy jsou tyhle filmy prostě potřeba :-).
Tanec v srdci (1992)
Na první pohled je to taková béčková romantická komedie. Mě se to nakonec líbilo moc. Naivita, kýč, spousta barev, zajímavě vybraná hudba:-). Na čtyři hvězdičky to u mě má - i když trochu netypicky.