Recenzie (162)
Prvý napravený (2017)
Velice odpovídající název s spíše nudným příběhem.
Bieli muži nevedia skákať (1992)
Jednoduchý film s jednoduchým humorem pro vypnutí mozku.
Mária Antoinetta (2006)
Musím ocenit kulisy a celkově vzhled filmu který je skvělý. Co se týče příběhu ten mě zas tak moc neohromil.
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Skvělý film o prostě životě tak trochu z jiné perspektivy v podání mladého i starého Brada Pitta. Fincher v režii skvělý jako vždy.
Vec (1982)
Kultovní horrorovka s jednoduchou premisou která je ale zajímavá a skvěle zpracovaná.
Kult hákového kríža (1998)
Zajímavý film se skvělým Edwardem Nortonem.
Moderná doba (1936)
Staré, ikonické a pro mě pořád vtipné ale pro někoho kdo je zvyklí pouze na modernější filmy to může být nuda.
Barbie (2023)
Ironická a satirická kritika společnosti, kapitalismu, feminismu, maskulinity, a dalších věcí v růžovém kabátě. Děj je jednoduchý a přímočarý jako i dialogy, což mi nevadí protože se to k celkovému filmu hodí. Film není určitě dokonalý ale jako neobvyklá komedie která všemožně pobaví. Za zmínění stojí ještě kreativní a růžové kulisy. Margot Robbie je skvělá a Ryan Gosling si krade každou scénu ve které je a to s vtipy, zpíváním a hereckými nadáním. #IAMKENOUGH
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Ano není to perfektní ale já jsem si to užil a považuji to za úctyhodný konec této postavy. Stopáž je trošku delší a Mangold není Spielberg ale i tak je to zábava. Takových prvních cca 20 minut bylo nejlepší a poté film zpomalil až k hezkému konci. Postavy docela povedené jako Indi nebo postava Mikkelsena co se týče Postavy Heleny tak byla místy otravná ale dalo se to snést. Pro fanoušky určitě must watch a pro rodiny s dětmi bych taky doporučil.
James Bond: Spectre (2015)
Za mě nejslabší ze série. Stopáž je zbytečně dlouhá.