Recenzie (162)
Pri mne stoj! (1986)
Opět jeden z mnoha známých filmů, které jsem neviděl. Po zhlédnutí musím říct že jsem dostal to co jsem očekával, takový hřejivý a na konci trochu smutný obraz že života v Americe. A naprosto chápu že pro někoho to může být srdcovka. Což pro mě ne, ale i tak se jedné o hodně fajn věc pro všechny.
Mandalorián - Kapitola 22: Žoldnieri (2023) (epizóda)
Tahle epizoda působí spíš jako side mise a možná budování děje do budoucna. Jinak je zde skvělí world building se skvělými kostýmy a maskami. Až ke konci epizody se věci posunou a je zde pár super hereckých camejí.
Posledná noc v Soho (2021)
Edgar Wright se pustil do něčeho jiného než je komedie a řekl bych že se mu to povedlo. Takový pohodový psycho horror.
Všetci svätí mafie (2021)
Pro lidi co viděli The Sopranos taky takový průměr, ale pro lidi co nemají ponětí tak je to spíš meh. Jinak dobře se jim povedlo obsadit herce a herečky aby vypadali podle seriálu.
Tetris (2023)
Film nepůsobí jako klasický biopic a je spíše takový živější s humorem. Jinak hodně se mi líbilo zakomponování pixelartu do různých přechodů a scén.
Sopranovci (1999) (seriál)
No byla to dlouhá jízda. Seriál není jen o mafii ale i o rodině, přátelství, práci, vztazích, vzestupech a pádech. Je zde i lidská psychika a spousta zajímavých témat k zamyšlení. Jediné mínusy jsou asi jen nějaké výplňkové epizody a to že je seriál na můj vkus dost pomalý až tak že jsem s tím chtěl seknout. Co se týče konce tak musím říct že je bravurní a pořád mi to hlava nebere.
Star Wars: Chybná várka - Summit (2023) (epizóda)
Slabší než předešlá epizoda, ale pořád solidní a postupuje v příběhu.
Lars a jeho vážná známost (2007)
Tohle jsem já za tak 10 let.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Po zhlédnutí můžu s klidným srdcem říct, že česká kinematografie je zachráněna. Skvělé vtipy, které nejsou pro každého. Jinak skvělé reference jako Pokémon go, svarta a další. Silně doporučuji podívat se s rodinou a dětmi ;)
Veľryba (2022)
Hezký komorní příběh, který není pro každého díky velkým emocím, které mě osobně moc nevzali a přišly někdy přehnané jako i jednání některých postav a to hlavně protagonisty.