Recenzie (12)
Jedeme na teambuilding (2023)
Neuvěřitelně hloupý, trapný, nudný, laciný a naprosto zbytečný "film". Dno české kinematografie.
Brutálne teplo (2023)
Celkem příjemná roadmovie s tématem mezilidských vztahů
Survivor Česko & Slovensko - Season 1 (2022) (séria)
Degradace Survivoru po česku - naprostý odpad.
Mr. Bean (1990) (seriál)
Tento chlápek dokázal z minima vytěžit maximum. Bavil, baví a bude bavit - navždy.
Total Recall (1990)
Film plný ikonických scén si jiné, něž plné hodnocení nezaslouží. Dickova "Zapamatujeme si to za vás se slevou" byla značně rozvinuta a já si dlouhá léta nebyl jistý, jak to vlastně vše bylo. A možná se pletu dodnes.
Samotári (2000)
Jeden z nejlepších filmů novodobé éry českého filmu. Film světových parametrů po všech stránkách.
Bod obnovy (2023)
Technická stránka skvělá, to ostatní už bohužel nikoli. Bod navíc za český film. Velké zklamání.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Film bez duše, průměrný blockbuster. S ohledem na to, že je první půlka pouze o nahánění, je film zbytečně dlouhý.
Dobrí chlapci (2019)
Bavil jsem se královsky, jako už dlouho ne u komedie. Poměrně paradoxní je nekorektní humor u takových fakanů. Ale i v tom je možná to kouzlo...
Úplní cudzinci (2016)
Výborná konverzační komedie, která mi připomněla neméně kvalitní Le Prénom. Děj se rozjíždí pozvolna a gradující tempo vydrží až do samotného konce. Dějové zvraty jsou nepředvídatelné, což zvedá celkovou atraktivitu. Ve výsledku bude vzduchem poletovat několik témat k zamyšlení.